Veel gestelde vragen
Hoe kan ik betalen?
Door het volgen van alle stappen in het bestelproces komt u op de pagina met betaalmogelijkheden. Hier kan gekozen worden voor iDeal of bankoverschrijving. Met iDeal betaalt u direct via een beveiligd online betaalsysteem van de bank. Indien u kiest voor bankoverschrijving, wordt de bestelling in behandeling genomen en verzonden zodra het bedrag op onze rekening is bijgeschreven.
Hoe wordt de bestelling verzonden en wat zijn de kosten?
De bestellingen worden verzonden tegen de tarieven die PostNL hanteert. De totale verzendkosten worden weergegeven tijdens het bestelproces.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, dat is mogelijk. Ons post-/ retouradres is Oude Spoorbaan 7, 1221 SC Hilversum. Dit is tevens het adres waar bestellingen afgehaald kunnen worden. Afhalen kan uitsluitend op afspraak.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Dat is mogelijk mits het product onbeschadigd en in de originele verpakking door ons wordt ontvangen. Na ontvangst van het geretourneerde product ontvangt u z.s.m. het aankoopbedrag terug. Kosten voor retourneren zijn voor de koper.
Waar vind ik de contact-, (internationale) rekening-, adres-, KVK-gegevens?
Op onze contactpagina vindt u de meest relevante informatie.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Wij hebben de meeste producten op voorraad. Indien uw bestelling bestaat uit op voorraad zijnde producten, dan kunt u deze binnen 1-3 werkdagen verwachten. Is er een product niet op voorraad dan zijn wij afhankelijk van onze leveranciers. In de meeste gevallen kunnen we dan binnen 1-2 weken leveren.